Nyhedsbrev 2024

Så starter den tennis sæsonen 2024

På lørdag d. 27/4 kl. 10.00 åbner vi banerne op.

Træning:

Pga. for få fremmødte børn/unge, så tilbyder vi som udgangspunkt desværre ikke træning for børn/unge i den kommende sæson.

Hvis der kommer henvendelser nok, så starter vi naturligvis træning op igen. Kontakt Formand Hans Bundgård tilmelding på 21677194

Klubben har ketchere til børn – man skal dog selv have tennissko med.

Der bliver ingen voksen træning

Ligaspil:

Ligaspillet forsætter selvfølgelig som i de foregående år og starter med de deltager som sluttede sidste års periode. Så hvis du ikke var med i sidste års periode og gerne vil være med, så se nedenunder hvordan du melder dig til.

Alle kan deltage uanset nivau, Ligalederen tilpasser Ligaspillet, bestående af superliga, 1 division, 2 division osv.

Det er en nem måde at komme til at spille med andre, end de/den sædvanlige makker, så kom nu ud af busken.

De der tilmelder sig, bliver placeret i de forskellige rækker efter ligalederens vurdering, og man kan sagtens melde sig til midt i sæsonen.

Kontakt Ligaspilsansvarlig Ib Christiansen for tilmelding, på sms 28979930

Oversigt over foreløbigt planlagte arrangementer i 2024

Lørdag d. 27/4        Baneåbning kl. 9.30

Maj                           Start på 1. periode af ligaspillet

Lørdag d. 22/6         Forup Cup (en double turnering (kun for seniorer på alle nivauer)Sæt kryds i kalenderen

juni/juli                      Start på klubmesterskaber. Der rundsendes senere, hvordan man tilmelder sig.

Juli-augus-sept.     Sommertennis med grill alt afhængig af vejret, arrangeres helt tilfældigt og når der lige er vejr og overskud til det.

Lørdag d. 28/9        Klubmesterskaber for seniore, finaler i løbet af dagen + afslutningsfest om aftenen. Sæt kryds i kalenderen

Okt.                          Banelukning

Følg i øvrigt med på klubbens hjemmeside

www.ryslingetennisklub.dk